Kryzys gospodarczy daję w kość nie tylko przedsiębiorcom, ale także ludziom poszukującym pracy. Spowolnienie gospodarcze spowodowało zmniejszenie zatrudnienia i zmieniło model zarządzania zasobami ludzkimi. W procesie rekrutacji wygrywają Ci, którzy mają pomysł na siebie. Młodzi ludzie są zdeterminowani i często stosują niestandardowe metody poszukiwania pracy. Kreatywna autoprezentacja jest coraz częściej wykorzystywana, również w „tradycyjnych” branżach. Tam gdzie liczy się pomysłowość trzeba przedstawić siebie, jako osobę myślącą, czyli wychodzącą poza ramy i schematy. Przykładowe branże to: branża reklamowa, media, szeroko pojęty marketing i PR. Na szczęście dowodów potwierdzających tezę, iż pomysłowość nie zna granic nie brakuje. Jedna z osób szukających pracy wymyśliła, żeby wykupić kilka linków sponsorowanych w wyszukiwarce internetowej (w tym przypadku w Google) zawierających własne nazwisko i kontakt oraz hasło, że będzie odpowiednim pracownikiem w określonej firmie. Ten link (w kilku wersjach) wyświetlał się po wpisaniu kilku nazwisk szefów firm, w których ta osoba chciała dostać pracę. Innowacyjność rozwiązań oraz Internet dają szerokie pole do popisu. W dzisiejszych czasach trzeba umieć zaprezentować swoją osobę, kwalifikacje, a także dodatkowe umiejętności
Kreatywność w poszukiwaniu pracy
![Kreatywność w poszukiwaniu pracy](https://jasielskie.org.pl/wp-content/uploads/2017/08/kreatywnosc-w-poszukiwaniu-pracy-3fe517b4532f1f.jpg)
Leave a Reply